Friday, January 16, 2009

Kuks

Tangan menggatal tekan sana sini dkt pc ni lepas tu terkeluar lah folder aku bernama THE KOOKS.
"Eh, eh dah lama la tak tengok muka muka band ni" itu lah ayat pertama yang aku cakap bila tengok gambar THE KOOKS ni. Lagu lagu dorg buat aku nak dengar ulang ulang kali :)
Tak mcm ada satu B-A-N-D-Y-G-B-U-A-T-A-K-U-T-A-K-N-A-K-D-E-N-G-A-R-L-A-G-U dorg niiii, geleng geleng kepala, hentak hentak kaki je lebih atas stage. Konon nak suruh org cakap;

"Rock sial,layaaannn"
"OMG dorg hot, OMG dorg best, OMG dorg style"
"weh, aku nakk diri dpnnnn"

sedangkan orang ramai tak nampak ke rambut dorg sedang basah kuyup dilanda tsunami peluh peluh dorg dan tipulah kalau tak nampakkk, zoom zoom kan lah sikit jadi tak risau ke peluh tu tiba tiba terbang kat kepala korang pulak ke, tak pun di bahagian muka yang baru dicuci oleh NIVEA wash for men atau pun MAYBELLINE (kerana dirimu begitu berharga) -___-'
oo kalau bende macam ni no hal la, tak kisah la aku jirus dengan air bunga tau pun ckp
"eeeeeee bunga ni eeee kepuang betul la, mana main air bunga nii"

jadi kesimpulannya, org sekarang suka mandi air peluh org lain. *winks

ok kembali kepada THEKOOKS




ahli ahli terdiri drpd:

*Luke Pritchard
*Max Rafferty
*Hugh Harris
*Paul Garred

Lagu pilihan di telinga:
*Ouh La
*Naive
*In Love
*She Moves In Her own Way

okayy seperti biasa mcm org org dalam tv selalu buat:

sesi temu bual drpd peminat:

1. "Kok saya enggak bisa mahu comment apa do pasal ini tapi saya arap mogamoga band ini ada lagu yg embestt"- peminat dari Indonesia Danu Supardan.

2. "Oh, i hope The Kooks will come to my house and lunch together with me thats all"- peminat dari Africa Paul Kamith

3."lause cah annn"- peminat dari Cina XXXdang (die tak fhm aku ckp apa so die hentam lause cah ann -___-)

4. "Vanakam,purenggi mai jehingge rengge The Kooks engge kenge la putugge"-peminat dari India nama tak dikitahui.

5. "Sawadikappppp, kali lasap baelasap dap ngeh yang me" - peminat dari Thai, Hayii.

ada jgkkkk peminat peminat THE KOOKS masa kat sekolah dulu. tepekik pekik nyanyi dlm toliet lps tu amik bantal buat gitar amik phone siapa siapa yang canggih sikit tu yang ada camera tu yang tak pernah dirampas oleh warden dulu tu, record la konon jamm dlm studio la padahal dlm dorm . Gig dlm dorm pulakk. hahaha yeah wajah wajah yang selalu membising menjerit

"Mana lirik The Kooks do? aku letak sini tadi"
"Kau bwk masuk toliet tadi yang kau tertonggeng tonggeng cari bwh katil tu pehal?"

Ini nama dia kemarukk sgt.

org org awam yang terpilih dalam senarai PEMINAT SETIA THE KOOKS ialah seperti:

Ini huda tu tgh belajar "HOW TO USE PDA PLAM ONE TREO"



Ini pula Diela yang baru belajar "HOW TO EAT CHOCOTOP MCD " -__-



Inilah wajah wajah tetap anggun setia yang setia pada THE KOOKS.
sekian :)





No comments:

Post a Comment